|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összes találat:
2 db
Válasszon a találati listából
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
Gazdagrét-Csikihegyek Általános Iskola
(Budapest)
|
|
|
|
|
•
1118 Budapest, Csíki-hegyek u. 13-15.
•
Tel.: (1) 247-0582, (1) 246-8016
•
Fax: (1) 247-0582, (1) 246-8016
|
|
|
|
Tevékenységek:
|
iskola, oktatás, általános iskola, általános iskolai képzés, általános iskolai oktatás, tehetséggondozás, felzárkóztatás, diákönkormányzat, angol nyelv, emeltszintű angol nyelv, számítástechnika, szakkör, néptánc, hagyományőrzés, zeneoktatás, sportkör, atlétika, labdarúgás, nyári tábor, erdei iskola, ökoiskola, kézilabda, sportosztály, angol nyelv-matematika-logika, madárbarát iskola, kosárlabda, szivacskézilabda, matematika csoportbontásban, judo, cselgáncs, örökös ökoiskola,
|
|
Márkák:
|
|
|
|
|
|
Cégbemutató:
|
Iskolánkat a következő számlaszámon támogathatják:
11711034-20445719
Csiki-hegyek Utcai Iskola Alapítvány
|
|
•
E-mail:
csikisulibl@gmail.com
csikisuli@freemail.hu
Web:
www.csikisuli.hu
|
|
|
|
|
2.
II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola
(Jász-Nagykun-Szolnok megye)
|
|
|
|
|
•
5000 Szolnok, Rákóczi út 45.
•
Tel.: (56) 422-051
•
Fax: (56) 422-051
|
|
|
|
Tevékenységek:
|
iskola, oktatás, általános iskola, általános iskolai képzés, általános iskolai oktatás, sajátos igényű oktatás, nyelvoktatás, német nyelv, angol nyelv, felzárkóztatás, tehetséggondozás, emeltszintű német oktatás, informatika oktatás, szakkör, sportkör, atlétika, úszásoktatás, erdei iskola, nyári tábor, sítábor, szolnoki iskola, gyógypedagógus, gyógytestnevelés, emeltszintű német, művészetoktatás, tánc, vizuális iskola, zeneiskola, zeneoktatás, meteor szakkör, fotós szakkör, bőrdíszműves szakkör, gyöngyfűző szakkör, énekkar, karácsonyi hangverseny, emeltóraszámú testnevelés, karakter tánc, cselgáncs,
|
|
Márkák:
|
|
|
|
|
|
Cégbemutató:
|
Iskolánkat a következő adószámon támogathatják: 19219897-1-16 Pro Patria Alapítvány
|
|
•
E-mail:
rakoczisuliszolnok@gmail.com
Web:
www.rakoczi-iskola.hu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Betöltés...
|